۱۳۹۰ مهر ۱۸, دوشنبه

تبعید یک فرهنگی مهابادی به استان سمنان


یک فرهنگی مهابادی از سوی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری به تبعید محکوم شد .
براساس گزارش رسیده به سرویس حقوق بشر آژانس خبری موکریان، علی پاسبار،از سوی هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری استان کردستان، به اتهام همکاریبا احزاب مخالف به 5 سال تبعید به استان سمنان محکوم شد.گفتنی است علی پاسبار پیشتر نیز در سال 1387 بازداشت و از سوی دادگاهانقلاب مهاباد به اتهام همکاری با یکی از گروههای مخالف نظام به دوسالزندان محکوم شده بود که پس از سپری نمودن دوران محکومیت از زندان آزادشد.یاد آور می گردد روز 15 مهر ماه نیز آژانس خبری موکریان در خبری نوشتهبود: عزیز ناصری دبیر دبیرستان های مریوان از سوی هیأت رسیدگی به شکایاتاداری در تهران به اتهام خروج غیرقانونی از کشور و ارتباط تلفنی با عناصرمخالف نظام به 2 سال تبعید به سریش آباد استان کردستان تبعید شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر