۱۳۹۰ آبان ۳۰, دوشنبه

لغو مجوز نمایشگاه آثار هنرمند کرد در دانشگاه ارومیه




سایت کُردپا: نمایشگاه آثار هنری "هادی ضیاءالدینی"، مجسمه‌ساز مشهور کُرد که بنا بود روزهای یکشنبه و دوشنبه، 29 و30 آبان‌ماه در دانشگاه ارومیه برگزار شود از سوی مسئولان این دانشگاه لغو مجوز گردید.
نمایشگاه عکس آثار هادی ضیاءالدینی(مجسمه، نقاشی و طراحی) که بنابه برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تحت نظر "کانون فیلم و عکس" برگزاری می‌شُد به صورت غیر منتظره‌ای توسط معاونت امور فرهنگی دانشگاه ارومیه لغو امتیاز گردید.
بر اساس گزارش ارسالی خبرنگار آژانس خبررسانی کُردپا از شهر ارومیه، مجوز نمایشگاه آثار هنری این هنرمند سنندجی پیشتر در روز پانزدهم آبان‌ماه طی نامه‌ای رسمی از سوی "شورای رسیدگی به امور کانون‌ها" صادر و ابلاغ گردیده بود.
این تصمیم معاونت امور فرهنگی دانشگاه ارومیه مبنی بر لغوِ امتیاز نمایشگاه آثار هنری هادی ضیاءالدینی در حالی اجرایی می‌شود که تمام هزینه‌های نمایشگاه أعم از تبلیغات و ملزومات سالن نمایشگاه از طرف دانشگاه در اختیار کانون فیلم و عکس قرار داده شده بود و دلایل این تصمیم تاکنون نامعلوم است.
هادی ضیاءالدینی در سال 1356 وارد دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران شده و بنیانگذار آکادمیک هنر طراحی، نقاشی و مجسمه‌سازی در کردستان می‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر