۱۳۹۲ فروردین ۱۹, دوشنبه

انتقال فوری یک زندان سیاسی کُرد به زندان نوشهر استان مازندران

آژانس کُردپا: یک زندانی زن سیاسی اهل کامیاران و ساکن کرج، قبل از آن که تحت مداوای درمانی و پزشکی قرار گیرد، به زندان "نوشهر" در استان مازندران منتقل گردید.
بنابه گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، "فاطمه پرویزی" زن زندانی کُرد که به دلیل وضعیت نامناسب جسمی مدت ٥ روز مرخصی استعلاجی دریافت کرده بود به علت نبود وقت و فاصله‌ی زیاد زندان از منزلش، موفق به دریافت مراقبت‌های پزشکی لازم نشده و دوباره به زندان منتقل شد.



این در حالی است که پزشک معالج به وی گفته بود لازم است مدت زمان بیشتری تحت مداوای پزشکی باشد، اما خانم پرویزی به دلیل نبود وقت( مرخصی) تنها توانست به مدت ٢ روز به پزشک مراجعه کند.
فاطمه پرویزی
"فاطمه پرویزی به اتهام "بی‌احترامی و توهین به سربازان گمنام امام زمان" به ٦ ماه حبس تعزیری محکوم و هم اكنون در زندان نوشهر می‌باشد.

در ادبیات سیاسی ـ امنیتی حکومت اسلامی ایران، سرباز گمنام به مأموران نهادهای اطلاعاتی اطلاق می‌شود.

همچنین مسئولان قضایی حکومت اسلامی ایران به اين زندانی سیاسی اعلام کرده‌اند تنها در صورتی آزاد خواهد شد، که فرزندش "سيروان کمانگر" به ایران بازگشته و خود را به نیروهای امنیتی تحویل دهد.

"سیروان کمانگر" در سال ١٣٨٢ به اتهام همکاری با یکی از احزاب کُرد اپوزیسیون حکومت اسلامی ایران به مدت ١٠٥ روز در زندان اداره‌ی اطلاعات سنندج بازداشت و سپس به اتهام " تبلیغ علیه امنیت ملی" از سوی دادگاه انقلاب "خرم‌آباد" در استان لرستان به ٢ سال حبس تعزیزی محکوم و این دوران را در زندان خرم‌آباد بسر برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر