۱۳۹۲ فروردین ۲۳, جمعه

پخش مواد مخدر در داشنگاهای آزاد و پیام نور مهاباد

پخش مخدر‌ها در دانشگاهای آزاد و پیام نور مهاباد و رواج این ماده مخدر « شیشه » در میان دانشجویان افزایش یافته است .
بلای خانمان‌سوز اعتیاد کم‌کم از دایره سوزاندنش خانها بیشتر می‌شود،روند و تنوع مصرف مواد مخدر در ایران گسترش بیشتری پیدا کرده و حال دیگر معضلات مواد مخدر را باید در گروه‌هایی چون دانشجویان رواج یافته است.
در این سالهای اخیر در کردستان استفاده مواد دخانی و شیشه در برخی خوابگاه‌های دانشجویی بیشتر شده است و مصرف ماده مخدر شیشه در میان دانشجویان به‌ویژه دانشجویان رشته‌های پزشکی رواج زیادی پیدا کرده است.

بنا به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، افزایش پخش مواد مخدر از جمله شیشه در میان دانشجویان داشنگاهای آزاد و پیام نور مهاباد بیشترشده است و بطوری که چند تن از اعضای اداره اطلاعات این شهر به شیوه‌ای آزادانه اقدام به پخش مواد مخدر نظیر شیشه و تریاک در بين دانشجویان اين دانشگاها می‌نمایند.
در ادامه این گزارش اشاره شده به نام و مشخصات زنی بنام ( ج . بشیری ) که خود از عوامل مخفی اداره اطلاعات و دارای کارت رسمی بسیج فعال که روزانه با مراجعه به این داشنگاها به پخش مواد مخدر شیشه در بین دانشجویان دختر می پردازد. و تاکنون از سوی نیروهای رژیم در این شهر هیچ نوع مانعی برای وی صورت نگرفته است.
از طرفی دیگر به گفته یکی از دانشجویان ، وضعیت گرایش دختران دانشجو به انواع مواد دخانی و البته گروه‌هایی از مخدر‌ها در این دو دانشگاه نگران‌کننده است.
این در حالی است که در زندان‌ها و ارگانهای آموزشی در ایران مواد مخدر توسط افراد وابسته به رژیم پخش و به آسانی در دسترس قرار میگرد.
گفتنی است که ایران نسبت به جمعیت‌ کنونی، در حال حاضر اولین مصرف کننده مواد مخدر در جهان است.

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی
‌ • نویسنده:کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر