۱۳۹۱ اسفند ۲۸, دوشنبه

جان محمد جراحی کارگر زندانی در خطر است

آژانس کُردپا: روز یکشنبه بیست و هفتم اسفندماه نامه‌ی جمعی از فعالان سیاسی و کارگری خطاب به مسئولین زندان تبریز و مقامات قوه‌ی قضاییه‌ی حکومت اسلامی ایران مبنی بر دادن مرخصی درمانی به فعال کارگری دربند "محمد جراحی" منتشرگردید.
نسخه‌ای از این نامه که به آژانس خبررسانی کُردپا ارسال گردیده، عیناً در پی می‌آید.



شنیدیم که محمد جراحی یکی از فعالین سندیکایی و از کارگران زحمتکش آذربایجان که از تاریخ خرداد ١٣٩٠ در زندان است به علت سرطان حال وخیم و دردمندی دارد و به علت شرایط غیر استاندارد درمانگاه زندان پزشکان معالج از درمان او عاجز هستند، و متأسفانه مسئولین زندان و قوه قضاییه از دادن مرخصی درمانی به این فعال کارگری امتناع می‌کنند . ما زندانیان کارگری، سیاسی _ عقیدتی از انسان‌های آگاه و تمام مردم آزادیخواه و مبارزان و نهادهای حقوق بشر می‌خواهیم نسبت به دفاع و حمایت از این فعال کارگری سکوت نکنند و از مقامات بخواهند هر چه سریعتر این کارگر زندانی ، پدر چهار فرزند را آزاد کرده و اجازه و امکان درمان به او بدهند .

امضا کنندگان :
١ـ مصطفی میری ٢ - محمد امیرخیزی ٣ – میثاق یزدان‌نژاد ٤ – فیروز منصور ٥ – شاهرخ زمانی ٦ – خالد حردانی ٧ – احمد امویی ٨ - ... محمودی ٩ – رضا شریفی بوکانی ١٠ – سعید ماسوری ١١ – عباس بادپا ١٢ – سید محمد سیف زاده ١٣ – شهرام ١٤ - افشین بایمانی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر