۱۳۹۱ اسفند ۲۸, دوشنبه

یک کولبر دیگر کُرد توسط نظامیان ایران مجروح شد

آژانس کُردپا: یک کولبر کُرد اهل منطقه‌ی سردشت در نتیجه‌ی شلیک مستقیم گلوله‌ی نیروهای نظامی حکومت اسلامی ایران مجروح و به بیمارستان این شهر منتقل گردید.
بنابه گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، شامگاه روز یکشنبه بیست و ششم اسفندماه یک کولبر دیگر کُرد به نام " رحمان مصطفی" فرزند عبدالله در نزدیکی روستای "بیوران" از توابع شهرستان سردشت با شلیک مستقیم گلوله‌ی نیروهای نظامی حکومت اسلامی ایران مجروح شد.



یک منبع مطلع به خبرنگار کُردپا گفت: "نیروهای نظامی علاوه بر تیراندازی و زخمی نمودن یک شهروند کُرد، اقدام به کشتن چندین رأس اسب بارکش و توقیف و ضبط اجناس این کاسبکاران کردند".

در همین رابطه روز سه‌شنبه بیست و دوم اسفندماه یک کولبر دیگر کُرد به نام "نوزاد ابراهیم‌پور" اهل روستای "بیتوش" از توابع منطقه‌ی آلان سردشت نیز توسط نیروهای نظامی حکومت اسلامی ایران کشته شد.

بنابه آمارهای ثبت شده در مرکز آمار آژانس کُردپا، از آغاز فصل زمستان تا کنون ٥ کولبر کُرد با شلیک گلوله‌ی نیروهای نظامی حکومت اسلامی این کشته و ٥ کولبر دیگر نیز مجروح شدند.

این آمار با تأکید بر گزارشات ثبت شده در مرکز آژانس خبرررسانی کُردپا منتشر شده، احتمال می‌رود آمار واقعی بیشتر از این تعداد باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر